fbpx
Utama Semua pengarang Mesej oleh Shahrul Yusof

Shahrul Yusof

Shahrul Yusof
5426 ARTIKEL 160 KOMEN
Penulis berpengalaman di dalam bidang teknologi maklumat selama 12 tahun dan kerap mengikuti perkembangan teknologi semasa baik di dalam Malaysia mahupun di luar negara. Penulis boleh dihubungi melalui

Fesyen Tudung

5
Asalkan menutup aurat dengan elok dan bersopan, aku takda masalah bila melihat perempuan. Tak kira la fesyen apa, warna apa, lilit ikut mana sekali...

Kepada Rakyat Amerika

4
Kepada Rakyat Amerika,Kami tak benci kalian dan kami tak benci dengan gaya hidup kalian.Kebelakangan ini, media barat seolah-olah diselubungi Islamophobia. Pelbagai perkara ditimbulkan tentang...

Siapa nak hadiah Free?

2
Kalau boleh, semua orang nak percuma dalam hidup ni. Namun, dah nama pun hidup, bukan semua benda percuma.Insan yang boleh bagi aku semua benda...

Menonton Filem Senario

2
Lepas beraya rumah Aiman kat Kluang, aku dengan Mat Yie dan Adzha pakat-pakat pergi tengok wayang. Filem Senario Asam Garam.Show start pukul 9. Dalam...

Gim

2
Masih lagi dengan cerita balik kampung. Di bandar halaman(hometown) aku, Batu Gajah, telah didapati mengalami perubahan secara fizikal yang dijangka akan mengubah pola petempatan...

Cerita Pasal Awek

0
Masa bujang, kalau dapat tekel sorang makwe tu adalah sebuah pencapaian yang dirasakan patut dibanggakan. Terutama untuk yang baru pertama kali dapat kapel. Seronok...

Drama Melayu

0
Asal tengok drama Melayu je, darah aku mesti cepat menyirap. Sakit hati bila tengok jalan cerita dia. Watak baik terlalu baik manakala watak jahat...

PlaySafe

0
Bila menulis, ada jugak aku terasa macam nak keluarkan pendapat tentang sesuatu perkara. Pendapat aku biasanya lain daripada majoriti. Mana-mana aku pergi pun memang...

Main bola petang-petang

2
Jaman aku kecik-kecik dulu, masa main bola petang-petang dengan bebudak kem mesti ada sorang dua budak yang bajet star akan main gelecek-gelecek bola sambil...

Bingit

5
Tabiat aku adalah tidak suka berada di tempat yang sesak dan bingit. Lagi-lagi yang crowded. Benda-benda yang keramaian seperti konsert, jom heboh, gig, dan...

Paling Popular