Utama Monitor Epson melancarkan Projektor Pintar Kompak Full HD, Epson CO-FH02

Epson melancarkan Projektor Pintar Kompak Full HD, Epson CO-FH02

266
0

Kuala Lumpur, Malaysia – 18 Oktober 2022 – Epson, pengeluar projektor No.1 di seluruh dunia telah mengumumkan projektor terkini keluarannya, Epson CO-FH02.

Projektor Pintar HD Penuh ini direka untuk menawarkan penggunaan yang lancar untuk pengguna dan perniagaan yang aktiviti dan operasinya dijalankan dalam pelbagai persekitaran. Ia menyediakan kemudahan dan fleksibiliti dalam pakej semua-dalam-satu, persembahan imej berkualiti tinggi boleh dihantar di mana-mana dan pada bila-bila masa.

Kejelasan Tinggi

Menawarkan kecerahan 3,000 lumen dan resolusi HD/1080P Penuh, CO-FH02 membolehkan pengguna melakukan pembentangan yang jelas dan terang. Pengguna boleh menikmati paparan yang besar dan terang untuk menyelami diri dan menikmati pengalaman penuh menggunakan peranti visual berkualiti tinggi.

Projektor baharu ini meningkatkan pengalaman sinematik penstriman filem dan jenis hiburan lain di rumah, di samping kemudahan audio visual mesyuarat perniagaan, pembentangan dan perbincangan di dalam dan di luar pejabat. Tambahan pula, pendidik boleh menggunakan projektor untuk mempromosikan pembelajaran visual dengan kebolehcapaian kandungan yang lebih besar.

Mudah Alih Tanpa Kerumitan  

Terhalang oleh sekatan ke atas mesyuarat fizikal yang disebabkan oleh wabak itu, organisasi sedang berusaha untuk mengurangkan ruang pejabat fizikal mereka dan memperkenalkan hotdesking untuk memenuhi permintaan baharu kerja fleksibel. Walau bagaimanapun, peralatan pejabat biasa seperti Paparan Panel Rata dalam persekitaran Work-From-Home (WFH) atau Small Office Home Office (SOHO) bukanlah yang paling cekap ruang.

Untuk menangani perkara ini, mobiliti CO-FH02 dengan reka bentuk yang ringan dan padat membolehkan pengguna membawa dan memasang projektor dengan mudah dalam persekitaran yang berbeza, untuk menayangkan visual yang penting dalam memudahkan perbincangan dan persidangan kecil di luar pejabat.Projektor-EPSON-CO-FH02_W_STD

CO-FH02 menarik bukan sahaja pengguna perniagaan, tetapi juga pengguna rumah kerana serba boleh, mewujudkan pengalaman yang menyeronokkan dalam hiburan, pembelajaran dan infotainment skrin besar. Selain itu, CO-FH02 didatangkan dengan lampu terbina tetap yang dilindungi oleh waranti 2 tahun.

Ciri Komprehensif 

Memanfaatkan peningkatan penggunaan perkhidmatan video penstriman pengguna, CO-FH02 boleh berfungsi sebagai projektor pintar kerana ia digabungkan dengan Android TV™ Dongle yang membolehkan penstriman dan ciri terbina dalam Chromecast . Projektor juga mempunyai output bunyi berkuasa 5W dan boleh beroperasi secara wayarles.Projektor-EPSON-CO-FH02-Panel Belakang

Secara keseluruhannya, CO-FH02 ialah projektor serba lengkap yang memberikan pengguna pelbagai pengalaman visual kerana ciri atas permintaannya direka untuk memenuhi semua keperluan gaya hidup seseorang, sama ada pendidikan, sinematik atau untuk perniagaan.

“CO-FH02 ialah Projektor Pintar HD Penuh semua-dalam-satu terbaru Epson yang menawarkan fleksibiliti hebat dalam tetapan yang pelbagai untuk kedua-dua perniagaan dan pengguna,” menurut Hanson Ong, Ketua Jualan dan Pemasaran, Epson Malaysia. “Kami yakin CO-FH02 dapat menangani permintaan yang semakin meningkat untuk unjuran imej berkualiti tinggi di tempat kerja dan di rumah dengan menyampaikan pengalaman visual yang mengasyikkan yang boleh menyesuaikan dengan lancar kepada senario dan persekitaran kes penggunaan yang berbeza.”Projektor-EPSON-CO-FH02-Jauh

Projektor Epson CO-FH02 baharu akan tersedia untuk dijual di rantau ini mulai 18 November 2022. Lawati www.epson.com.my atau hubungi kedai Pengedar Sah Epson terdekat anda untuk maklumat lanjut.

Promosi pra-pesanan untuk projektor pintar CO-FH02 akan bermula dari 18 Oktober hingga 17 November 2022! Layari www.epson.com.my/CO-FH02 projektor pintar untuk mengetahui lebih lanjut.

Tinggalkan komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.