Utama Android Samsung Dapatkan Galaxy M14 5G dengan Tawaran Hebat melalui CelcomDigi

Dapatkan Galaxy M14 5G dengan Tawaran Hebat melalui CelcomDigi

202
0

Pakej 5G Rahmah sedang memulakan era transformatif ketersambungan dan kebolehcapaian untuk rakyat Malaysia.  Memfokuskan pada membolehkan ketersambungan 5G untuk semua, inisiatif ini ditetapkan untuk memperkasakan pengguna dengan pengalaman digital yang dipertingkatkan seperti tidak pernah berlaku sebelum ini.

Ia bertujuan memastikan rakyat Malaysia dapat memanfaatkan sepenuhnya potensi teknologi 5G, daripada kelajuan internet yang pantas kepada inovasi terobosan dalam pelbagai aspek kehidupan. Selaras dengan misi ini, Samsung Malaysia memperkenalkan telefon Galaxy M14 5G, direka untuk membawa kuasa 5G kepada setiap rakyat Malaysia.

Teknologi 5G menyediakan kelajuan data yang lebih pantas, meningkatkan keseluruhan pengalaman mudah alih. Ini diterjemahkan kepada muat turun yang lebih pantas, penstriman lancar dan permainan dalam talian yang lebih baik. Selain itu, rangkaian 5G direka bentuk untuk mengendalikan permintaan Internet Perkara (IoT) yang semakin meningkat, membolehkan sambungan yang lebih baik untuk peranti pintar. Apabila 5G terus berkembang, ia membuka pintu untuk menginovasi aplikasi seperti realiti tambahan dan maya, menjadikan telefon pintar 5G sebagai pelaburan kalis masa hadapan.

Kesambungan 5G Hiper Pantas

Ucapkan selamat tinggal kepada penimbalan dan nikmati penstriman, permainan dan penyemakan imbas yang lancar tidak seperti sebelum ini. Nikmati hiburan yang sangat lancar dan tanpa gangguan dengan Ketersambungan 5G Hyper-Fast; anda tidak akan mahu mood anda rosak hanya kerana ketersambungan yang perlahan untuk aktiviti yang anda nikmati.

Prestasi Penuh Kuasa di Tangan Anda

Dengan RAM 12GB yang berkuasa, termasuk RAM Plus yang menyediakan pengembangan memori pintar dengan menggunakan storan anda sebagai memori maya. Dengan lebih banyak memori, anda boleh membuka lebih banyak apl di latar belakang dan melancarkan apl dengan lebih pantas. Selain itu, ia dilengkapi dengan GPU 4.7x lebih baik daripada pendahulunya, Galaxy M14 5G direka untuk pengkomputeran berprestasi tinggi, memastikan multitasking lancar, permainan dan banyak lagi.

Hayat Bateri Tahan Lama

Galaxy M14 5G mempunyai bateri 6000mAh yang menyediakan sehingga 25 jam main balik video, memastikan peranti anda kekal berkuasa sepanjang hari. Salah satu kriteria utama orang memilih telefon pintar sekarang ialah jangka hayat bateri. Tiada gunanya mempunyai telefon pintar dengan jangka hayat bateri yang rendah walaupun dengan Kesambungan 5G Hyper-Fast, kerana anda tidak boleh menikmati sepenuhnya.

Ketersediaan

Selain menyediakan semua faedah yang dinyatakan di atas, kami juga bekerjasama dengan syarikat telekomunikasi terkemuka untuk menawarkan telefon pintar Galaxy M14 5G pada harga tawaran yang lebih mesra bajet. Pakej menarik termasuk:

 

  1. Celcom: Dapatkan Galaxy M14 5G anda secara percuma dengan XPAX Postpaid 60 apabila anda menambah 5G Booster.
  2. Digi: Nikmati kuasa 5G dengan Galaxy M14 5G percuma apabila anda melanggan Digi Postpaid 60, dipasangkan dengan 5G Booster.
  3. UM: Galaxy M14 5G boleh didapati pada harga hanya RM119 dengan pakej U Postpaid 68. Selain itu, nikmati rebat eksklusif RM10 sebulan selama 24 bulan.
  4. YES: Pakej YES Power 35 menawarkan Galaxy M14 5G pada harga mampu milik RM240.

Tetapi keterujaan tidak berakhir di situ. Dengan setiap pembelian Galaxy M14 5G, pengguna boleh menebus langganan tiga bulan percuma untuk Viu, platform penstriman popular. Berikut ialah cara anda boleh menuntut langganan Viu anda:

  1. Beli Galaxy M14 5G.
  2. Log masuk ke Ahli Samsung.
  3. Klik pada sepanduk.
  4. Tebus kod unik anda.
  5. Muat turun dan buka apl Viu.
  6. Ketik pada “Tebus Kod” dalam apl Viu.
  7. Masukkan kod penebusan anda dan klik “Seterusnya.”

Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk melabur dalam masa depan yang lebih pantas, lebih berhubung dan menarik dengan semua Galaxy M14 5G baharu.

Untuk maklumat lanjut tentang Galaxy M14 5G, lawati: Galaxy M14 5G Biru 128 GB | Samsung Malaysia .

Spesifikasi Galaxy M14 5G

Paparan
  • 6.6″ LCD FHD+, 90 Hz
  • Paparan Infiniti-V
Kamera belakang
  • Kamera Utama: 50MP F1.8
  • Makro: 2MP F2.4
  • Kedalaman: 2MP F2.4
Kamera depan
  • Selfie: 13MP F2.0
Pemproses
  • Exynos 1330
  • Okta-teras 2.4 GHz
Dimensi/Berat
  • 166.8 x 77.2 x 9.4 mm;
  • 206 g
Ingatan
  • 128GB RAM termasuk RAM Plus + 128GB Storan
Kad SIM
  • 3 Slot (SIM1 + SIM2 + microSD)
Bateri
  • 6,000mAh dengan Pengecasan Pantas 25W
Sensor
  • Cap Jari yang dipasang di sisi
Warna
  • Biru
  • Biru gelap
Keselamatan
  • 4 Tahun Kemas Kini + 2 Tahun Waranti

Tinggalkan komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.