fbpx
Utama Semua pengarang Mesej oleh Shahrul Yusof

Shahrul Yusof

3350 JAWATAN 145 KOMEN
Penulis berpengalaman di dalam bidang ICT selama 11 tahun dan kerap mengikuti perkembangan ICT semasa baik di dalam mahupun di luar negara. Penulis boleh dihubungi melalui

Strepsils

0
Sepanjang tiga hari lepas, sudah 12 bijik Strepsil sudah aku hisap. Sakit tekak aku masih macam tu jugak. Suara masih serak. Ada improvement sikit....

Ulat Tiket 2

0
Pada suatu petang yang damai di Hentian Bas Sementara Bukit Jalil.Ulat Tiket : Bang, bang. Nak balik mana bang?Sylarius : Nak balik rumah.Ulat Tiket...

Lelaki Labah-Labah

2
Kerja juruteknik ni bukan setakat kena pandai buka-buka skru dan godek-godek barang aje, stamina dan skill pun kena bagus juga.Pagi-pagi ni wireless router buat...

Perempuan Mengorat Lelaki

4
Based on ieQa sWetLuv entry. Berdasarkan entri ieQa sWetLuv.Tidak salah rasanya untuk seorang perempuan mengorat lelaki. Cuma macam mana cara mengorat tu je yang...

Kena Hujan Punya Pasal

2
Aku ingat dah tua-tua bangka cenggini kalau kena hujan boleh steady je. Ni sejak dua-tiga hari ni kepala asyik berat semacam je. Tekak pun...

Apanama

5
Aku ada masalah untuk mengingati nama-nama orang yang pernah aku jumpa. Susah betul nak ingat nama. Padahal sebelum tu borak bagai nak rak macam...

Perlawanan Malam Ini

0
Perlawanan dijangka berlangsung sengit pada malam ini dalam perebutan kedudukan teratas tangga liga. Pada pertemuan musim lalu, kemenangan berpihak kepada Manchester City dengan 4-2.Menjelang...

Petang di Paloh 2

2
Sudah lama bumi Paloh sudah tidak ditimpa hujan. Sempena peralihan monsun yang sedang berlaku ketika ini, petang tadi berlaku ribut petir. Betul-betul semasa aku...

Berani Gagal

2
Jika aku buat dalam 100 kerja, sebagai contoh membaiki komputer la katakan. Di mana 99(sembilan puluh sembilan) kerja baikpulih itu berjaya manakala hanya 1(satu)...

Petang di Paloh 1

4
Sepatutnya aku perlu keluar bermain bola. Bukannya terperuk kat dalam rumah main Football Manager.

Paling Popular